onsdag, september 19

Washington, Idaho og Montana

Tirsdag var dagen hvor jeg skulle ”back on track”. Tilbage til de oprindelige planer jeg havde haft for min tur. Tilbage til Rocky Mountains efter min lille afstikker til Vancouver. For igen at komme på sporet skulle jeg have lagt nogle kilometer bag mig. Det blev til 889 kilometer. Jeg kom tættere de mål og ruter jeg havde overvejet hjemmefra.
Highway 17 i det centrale Washington.

Jeg kom forbi campingpladsen ved Lake Roosevelt.

Washington State Highway 2 vest for Spokane.

Kaffebar i Davenport, Washington State Highway 2. En skam at jeg lige for 25 cent havde købt en kop kaffe på tankstationen i Brewster.

Interstate I-90 i det vestlige Montana.

To kaffebarer i Butte, Montana.


Det historiske centrum af Butte i Montana.


En lang dag sluttede i en hytte på KOA campingpladsen i Bozeman

Typisk RV enhed på KOA campingpladsen i Bozeman.

300 - Min trofaste følgesvend.

Mit cockpit.

Lykken efter en lang dag på landevejen er at finde en Barnes & Noble boghandel. Her i Gallatin Valley Mall i Bozeman.

Fakta – tirsdag den 18. september
Oplevelser: De skiftende landskaber og de mange små “drive thru” kaffebarer.
Rute: Pateros – WA Highway 17 – WA Highway 173 – WA Highway 17 – WA Highway 2 - Spokane – Interstate 90 – Statsgrænsen til Idaho – Statsgrænsen til Montana – MT Highway 191 - Bozeman.
Kørte km: 889.