mandag, september 3

Igen til Canada

Lige meget hvad jeg oplever og ser ude i verden, så er det Canada der står mit hjerte nærmest. Efter en fantastisk god sommerferie med familien i Australien, så er det tid til igen at tænke på Canada.

I oktober skal jeg igen holde en serie minimøder om ferie i motorhome i Canada og USA. Som optakt til minimøderne rejser jeg i slutningen af september til Canada.

Inden en rejse til Canada stiller jeg altid følgende spørgsmål
Hvad vil jeg opleve, hvad er formålet?

Hvordan kommer jeg rundt? Bus, tog, bil eller motorhome.

Hvordan vil jeg bo? Hotel, motel, B&B, camping eller på en ranch.

Hvortil vil jeg flyve? Vancouver, Calgary, Edmonton, Regina, Toronto, Quebec, Montreal eller Halifax.

Hvordan med flybilletter? Skal jeg flyve med Air Canada, Lufthansa, SAS til Seattle, British Airways, KLM eller Icelandair.

Hvortil i Canada
En indre kraft trækker mig af sted. Skal det være det vestlige Canada? Alberta eller British Columbia? Vancouver, Victoria, Edmonton eller Calgary?

Rock Lake, Sunshine Meadows, Banff National Park.